Sehän on jo joulukuu ja katselinkin että viimeksi olen blogiani päivitellyt elokuussa, hupsista.

Tuntuu että aika menee vain siivillä...

Koulukin alkoi syksyllä. Aloitin siis opiskelemaan itselleni Kondiittorin ammattitutkinnon. Koululla olen käynnyt pyörimässä ja suorittamassa kursseja. Mielenkiintoista on ollut ja voi että kuinka olenkin kaivannut Matin opetustunteja. Kurssit ovat olleet hyödyllisiä ja mieleen on palautunut paljon asioita jotka ovat päässeet unohtumaan. Alussa mietin että nappasinko liian ison palasen kun aloin näytössä vaadittavia töitä selailemaan. Nyt olen nostanut pääni ylös epätoivosta ja päättänyt että minä opiskelen itselleni ammattitutkinnon! En todellakaan aijo mennä sieltä mistä aita on matalin vaan kerään itselleni haastavia tehtäviä ja haluan että minä olen todella ansainnut itselleni Kondiittorin ammattitutkinnon. Alan tänne laittelemaan kuvia opiskeluni varrelta niin koulusta kuin töistäkin.

Oikein ihanaa joulun odotusta kaikille :)

Ps. Tässä pieni punainen paloauto..